چرا هماهنگ کردن منافع ذینفعان در تجارت امروز کلیدی است؟ > 자유게시판

본문 바로가기
쇼핑몰 검색
  • 회원가입
    1000

    로그인

    다양한 서비스와 이벤트 혜택을 누리실 수 있습니다.

    아이디 비밀번호

چرا هماهنگ کردن منافع ذینفعان در تجارت امروز کلیدی است؟

페이지 정보

작성자 Callie 작성일 24-10-05 17:14 조회 28 댓글 0

본문

سید محسب مدیر عامل شرکت Anabasis، یک کارآفرین سریالی، نویسنده، استاد، رهبر نوآوری، سرمایه گذار مخاطره آمیز، مشاور و سخنران است.

getty فناوری نوظهور، تغییر مقررات و تغییرات فرهنگی، تجارت را در سراسر جهان متحول کرده است. چند دهه گذشته نشان داده است که چین می تواند محصولاتی را با هزینه کمتر تولید کند. و در سال های اخیر نشان داده است که می تواند نوآوری نیز ارائه دهد. از دیدگاه من، دیگر بازیگران جهانی مانند هند، اندونزی، ویتنام و تا حدودی کشورهای آفریقایی نیز کم کم به رقبای جدی تبدیل می شوند.
در این چشم‌انداز، برای کسب‌وکارها هرگز مهم‌تر از این نیست که منافع ذینفعان را به‌جای تمرکز کورکورانه بر نتایج، هماهنگ کنند. من معتقدم ضروری است که سازمان ها از یک فلسفه تصویر بزرگ مانند مدل کسب و کار برای تغییر استفاده کنند، که همانطور که در مقاله قبلی توضیح دادم، تمرکز شرکت را از نتایج به "دلایل، انگیزه ها و دلایل تصمیم گیری ها و اقدامات" تغییر می دهد.
این تغییر می‌تواند با هماهنگ‌سازی و پرورش ارزش‌های مورد نظر، محرک‌های رضایت و نیازهای مبادله‌ای که توسط پنج رکن حامی سازمان‌ها وجود دارد، به تسهیل رقابت و رشد بلندمدت کمک کند. این پنج رکن مشتریان، کارکنان، شرکا، سرمایه گذاران و جامعه هستند. انتظارات در مبادلات ارزش همیشه در حال تغییر است و رهبران کسب و کار باید نسبت به این نزول ها و جریان ها بسیار حساس باشند.
چرا شرکت‌ها نمی‌توانند تنها بر نتایج تمرکز کنند رقابت در دنیای جدید جریان ثابت تنها با تعریف مجدد رویکرد ما و تغییر تمرکز ما از نتایج به دلایل در حال تکامل به دست می‌آید. پیشرفت تنها زمانی حاصل می شود که کسب و کارها در حالت تهاجمی باشند. درآمدها و سودها به عنوان نتایج فوق العاده هستند، اما اگر شما صرفاً تمایل شدیدی به آنها داشته باشید، جریان پیدا نمی کنند.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy Horton Contributorمشتریان ممکن است پادشاه باشند، اما هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند رونق را بدون ایجاد یک esterco تضمین کند. رفاه ممکن است در نهایت با نتایج (درآمدها و سود) تعیین شود، اما این نتایج تنها زمانی محقق می شوند که شرکت شما یک سری دلایل عمدتاً کیفی را برآورده کند که مردم را به خرید محصولات شما، استخدام شدن توسط شما و تعهد به تعالی و سرمایه گذاری وادار می کند. در چشم انداز شما، مشارکت با شما و حمایت از ماموریت شما و در نهایت، پذیرش سازمان شما به عنوان یک عضو جامعه ارزش افزوده است.
از منظری معیوب، تمرکز سرمایه داری و رشد کسب و کار به سمت نتایج معطوف شده است. در دهه‌های اخیر، من معتقدم تمرکز بر روی مدیریت نتیجه، ساختن داستان‌های موفقیت کوتاه‌مدت و مجموعه‌ای از رویکردهای دود و آینه مانند خرج کردن پول برای تصاحب سهم بازار یا اتخاذ دلایل اجتماعی تنها به عنوان یک ترفند بازاریابی تغییر کرده است. ما باید دیدگاه خود را در ارائه ارزش واقعی به همه ذینفعان بازگردانیم و فردا را با طرحی باز برای تغییر رویکرد کنیم. به تعبیر مارشال گلداسمیت، آنچه ما را به اینجا رساند - رقابت پذیری به خطر افتاده - ما را به آن جا نمی رساند - به رفاه پایدار و در حال تکامل.
ارائه ارزش واقعی برای همه ذینفعان کلیدی است هنگامی که سازمانی انتخاب می کند که ارزشی را با یک ستون بر ستون دیگر ارائه دهد یا ارزشی را مبادله کند یا بدون در نظر گرفتن عواقب آن ارزشی را به ارکان دیگر تحویل دهد، ممکن است چالش هایی ایجاد شود. به عنوان مثال، در مواجهه با افزایش رقابت و کاهش فروش، تسلا قیمت خودروهای خود را در برخی بازارها کاهش داد. با این حال، این امر باعث ایجاد عدم تعادل در تبادل ارزش با مشتریانی شد که از خرید وسایل نقلیه خود قبل از کاهش قیمت ناامید بودند. مثال دیگر Reddit است که بر اساس گزارش CNBC، هنگامی که "قیمت توسعه دهندگان شخص ثالث را برای استفاده از رابط برنامه نویسی برنامه های کاربردی شرکت" افزایش داد، برخی از شرکا را با فشار مواجه کرد.
یا، خودروسازان دیترویت سه را در نظر بگیرید که شاهد عدم تعادل تبادل ارزش با کارمندان خود و اتحادیه های نمایندگی آنها بودند. اعتصاب کارگران یونایتد خودرو در سال 2023 میلیاردها هزینه داشت و شرکت ها را مجبور کرد در مسیر استراتژیک خود تجدید نظر کنند. در فضای خدمات مالی، ولز فارگو اهداف فروش را برای کارمندان خود تعیین کرد تا حساب های بیشتری باز کنند و برای رسیدن به این اهداف، بسیاری از کارمندان بدون رضایت آنها حساب های جعلی برای مشتریان ایجاد کردند. این امر بر اعتماد مشتری و به نوبه خود بر اثربخشی تبادل ارزش با آنها تأثیر می گذارد.
برای جلوگیری از ایجاد عدم تعادل در مبادله ارزش، رهبران کسب و کار باید به طور مداوم در نظر داشته باشند:
1. طرز فکر: اهمیت مبادله ارزش در هر پنج رکن را درک کنید. تجارت یک استبداد با مشتریان به عنوان پادشاه نیست. این یک کشور مشترک المنافع با چندین مؤلفه است که باید به طور همزمان ارائه شوند.
2. آگاهی: با "چرا" یا دلایل هر یک از شرکت کنندگان در ستون هماهنگ باشید. برای اینکه بتوانید آن «چراها» را برآورده کنید، ابتدا باید بدانید که چه هستند. سپس، می توانید برای مرتبط ماندن کار کنید. دنیا همیشه در نوسان است و دلایلی که مردم برای تعامل با یک سازمان انتخاب می کنند نیز همین است.
3. شجاعت: اعتقاد به حفظ هماهنگی در همه سطوح را داشته باشید. در تجربه من، اغلب یک دادن و گرفتن در میان ستون ها وجود دارد، و شما باید شهامت داشته باشید که برابری را در برابر تحویل ارزش و نیازها نه یک بار، بلکه بارها و بارها فعال کنید.
کسب و کارها برای ارائه ارزش وجود دارند مزیت رقابتی پایدار بسیار بیشتر از چند چهارم سود یا رشد درآمد است. بیشتر از پول است. همچنین بیشتر از نوآور بودن، برآورده کردن نیازهای مشتری یا محافظت از چمن شما است. همانطور که می بینم، هدف یک کسب و کار کسب درآمد نبوده و نبوده است. یک تجارت برای ارائه ارزش وجود دارد. من معتقدم ارزشی که با اقدام کارمندان، شرکا، سرمایه‌گذاران، جامعه و مشتریان مبادله می‌شود، منجر به رفاه پایدار می‌شود.
برای برنده شدن، کسب‌وکارها باید تفکر خود را از برنامه‌ریزی و اجرای مبتنی بر نتیجه به اکتشاف و تحقق مبتنی بر دلیل، از جستجوی درآمد بالاتر به دنبال دلایل در حال تحول، از جستجوی افزایش سود به افزایش تبادل ارزش، از تمرکز بر انتظارات داخلی از نتایج، تغییر دهند. ارزش هماهنگ و پیوسته مرتبط با همه ارکان است. من معتقدم که این انتقال به کسب و کارها بیشتر از ثروت پاداش می دهد. به مردم شالوده تزلزل ناپذیر لازم برای ایجاد آینده تجارت و جهان را می دهد.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. سید محاسب سید محاسب مدیر عامل شرکت Anabasis، یک کارآفرین سریالی، نویسنده، استاد، رهبر نوآوری، سرمایه گذار مخاطره آمیز، مشاور و سخنران است. مشخصات کامل اجرایی سید محاسب را اینجا بخوانید.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

For those who have virtually any inquiries concerning exactly where in addition to tips on how to employ اخبار جدید اتومبیل, it is possible to email us with the web page.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

장바구니

오늘본상품

오늘 본 상품

없음

위시리스트

  • 보관 내역이 없습니다.
회사명 (주)굿인벤트 주소 서울시 영등포구 여의나루로 67 신송빌딩 5F
사업자 등록번호 107-87-78299 대표 이지은 전화 02-2070-1119 팩스 02-3452-4220
통신판매업신고번호 2016-서울영등포-1455 개인정보 보호책임자 이지은 info@goodinvent.com

Copyright © (주)굿인벤트. All Rights Reserved.